ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Назад

Groupe Rocher визнана суспільно корисною компанією

Засновник Рослинної Косметики®, сімейна компанія, що минулого року відсвяткувала своє 60-річчя, пише нову главу своєї історії, офіційно ставши суспільно корисною компанією.

Прагнення зробити власну суспільну місію рівнозначною економічній стало реальністю.

Ця подія відображає амбітне бачення пана Іва Роше, яке він ще у 1978 році сформулював так:

"Я вірю у свою любов до Природи, підприємницький дух та бретонську наполегливість".

Суспільно корисна компанія – це комерційна компанія, яка, окрім прибутку, серед визначених цілей також здійснює позитивний вплив на суспільство, працівників, громаду та навколишнє середовище.

Переконання у тому, що соціальна відповідальністьце ключ до кращого майбутнього, висвітлює амбіції та плани Groupe Rocher на найближче майбутнє. «Ми не хочемо стати кращою компанією у світі, але прагнемо стати кращою компанією для світу», коментує Бріс Роше, Генеральний директор Groupe Rocher.

Суспільно корисна компанія

Бути суспільно корисною компанією означає офіційно дотримуватися однієї чи декількох соціальних та екологічних цілей у рамках своєї діяльності. Це стосується будь-якої місії, колективного чи загального значення, наприклад, захисту навколишнього середовища чи підтримки місцевих громад.

У новому статусі Groupe Rocher вже офіційно зобов'язується досягти наступних соціальних та екологічних цілей:
- Налагоджувати зв’язок між людиною та природою.
- Підтримувати біорізноманіття на своїх землях.
- Зробити Ла Гасії еталонною екосистемою.
- Впроваджувати інновації, дотримуючись принципів відповідального споживання.
- Пропонувати косметичні продукти, створені з повагою до Людини та Природи.

Конкретні дії Groupe Rocher

Бренд вірить у позитивний вплив Природи на гарне самопочуття людини. Коли ми поєднані з Природою, ми допомагаємо побудувати гармонійний Світ, у якому люди взаємодіють із навколишнім середовищем.
Місія бренду: поєднати людину та природу.

Бренд зобов’язується виконувати дії, що допомагають досягти поставлених цілей, наприклад:

- У рамках нашої програми корпоративної соціальної відповідальності «We R Change» бренд має на меті створити Природознавчу академію для навчання 100% працівників принципам сьалого розвитку.

- На основі успішно створеної протягом останніх 60 років стійкої екосистеми Ла Гасії, бренд зобов’язується створити обсерваторію, що поєднує людину і природу.

- Із моменту створення компанія орієнтувалась на економічні, екологічні та суспільні показники. Ми йдемо далі і до 2030 року 100% брендів нашого портфелю стануть B Corps (статус, що вимагає дотримання стандартів соціальної відповідальності та екологічної ефективності, прозорості для суспільства).

- У 2020 році завдяки ініціативі Фонду Yves Rocher (офіційно зареєстрованого у якості благодійної організації) ми досягнемо позначки 100 мільйонів висаджених дерев. Ми не збираємося зупинятись на досягнутому і поставимо нову ціль - висадити 200 мільйонів дерев до 2030 року.

Велика кількість наших дій ще у стадії планування, тож залишаємось на зв’язку!

Надихаючі новини, чи не так? Поділіться своїми враженнями та думками з нами в коментарях!

Поділитись

Продукт добавлен в список любимых.Открыть мои любимые продукты.