ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Назад

Екопаковання бренду Ів Роше

Вже понад 65 років ековідповідальність та захист навколишнього середовища — основні цінності французького бренду Yves Rocher. Компанія дотримується трьох принципів ековідповідального виробництва:

  • скорочувати
  • повторно використовувати
  • переробляти.

➤ Скорочення паковання. Більше натуральних матеріалів, менше штучних — головний принцип екоконцепції бренду Ів Роше. Ми зменшуємо використання невідновлюваних ресурсів у створенні паковання для мінімізації впливу на довкілля. Бренд прагне скоротити кількість пластику, що використовують в дизайні продукції: на 20% станом на 2025 рік та на 30% до 2030 року.

Ми не додаємо пластикову слюду до паковання для парфумів і доглядових продуктів, що допомагає скоротити використання цього матеріалу на виробництві на 35 тонн на рік. Бренд відмовився і від целофану — такий крок економить використання до 45 тонн пластику на рік.

Паковання для продуктів також не містить двох бічних стінок, що дозволяє використовувати на 40% менше картону на рік та зменшує використання пластику на 49 тонн на рік. Інструкції до продуктів надруковані на пакованні, що також дозволяє зменшувати обсяг використаного паперу та пластику.

Усі наші продукти у тюбиках об’ємом 125 мл, 150 мл, 200 мл і 250 мл мають новий екодизайн ультратонкої кришечки-дозатора з мінімальною кількістю пластику, що дозволяє зменшити його використання на виробництві на 72 тонни на рік.

Бренд планує скоротити непрямі та прямі викиди вуглецю у 50% порівняно з 2019 роком. Одним із кроків для досягнення цієї мети є запуск у продаж концентрованих гелів для душу та шампунів у флаконах меншого розміру, що зменшує вміст пластику в пакованні на 50% та 39% відповідно*. Використання концентрованих засобів зменшує вуглецевий слід на 50%, оскільки такі продукти займають менше місця у вантажному автомобілі у ході доставлення до бутика. Концентровані гелі для душу доступні у колекції з 7 ароматів.

➤ Повторне використання. Бренд дарує пакованню «друге життя» — ми переробляємо та використовуємо папір та картон для створення паковання сезонних колекцій та парфумерії. Для цього ми розмістили спеціальні зелені тубуси для збору використаних продуктів у бутиках бренду.

Компанія Yves Rocher дотримується стратегії, що спрямована на досягнення нульового використання одноразового пластику в асортименті мийних засобів до 2030 року. Такий асортимент складатиметься виключно з гелів-рефілів і твердих косметичних засобів замість більш традиційної текстури у формі рідини. Бренд пропонує флакон багаторазового використання як доповнення до гелю-рефілу: помпа-дозатор точно відміряє необхідну для одного застосування кількість продукту. Рефіли містять у 4 рази менше пластику порівняно з флаконом гелю для душу об’ємом 400 мл. Наприклад, паковання гелів для душу Bain de Nature в об’ємі 400 мл містить 86% переробленого пластику. Ознайомтеся з гелями для ванни та душу у форматі рефілів, що представлені 8 ароматами.

➤ Перероблення. Із 2020 року 100% флаконів для продукції, що випускається на наших фабриках, виготовляється зі 100% переробленого та придатного для вторинного перероблення поліетилентерефталату (ПЕТ)**. Створення таких флаконів дозволяє зменшити використання 2700 тонн первинного пластику на рік.

Паковання рефілів створено з пластику, зібраного на океанічному узбережжі. Ця виробнича модель допомагає відновити природні ландшафти, переповнені пластиком, і очистити берегову лінію від забруднення в країні, де немає станцій для сортування сміття.

Бренд Yves Rocher використовує деревину підвідомчих лісів та районів сталого лісовпорядкування для створення картонного паковання. Картон, який ми використовуємо для створення паковання, має сертифікат FSC***.

Одна з основних екоконцепцій бренду Ів Роше — нуль пластикових відходів. У 2022 році Yves Rocher став брендом № 1 у продажах твердих шампунів та засобів для очищення обличчя****. Бренд залучає споживачів до переходу на тверду косметику, паковання якої виготовлено з картону, що на 100% придатне для повторного перероблення. 1 твердий шампунь замінює до 2 флаконів стандартного рідкого шампуню 300 мл (залежно від довжини волосся). Твердий догляд має такі ж високі стандарти формул, як і продукти у рідкому форматі. Крім того, засоби у твердому форматі мають ідентичну ефективність до продуктів у традиційному форматі. Твердий продукт також економний у використанні — за одну процедуру витрачається менше засобу порівняно з рідким. Бренд Ів Роше пропонує продукти у твердому форматі для догляду за обличчям (засіб для вмивання, скраб) та волоссям (шампуні та кондиціонери).

На сьогодні бренд Yves Rocher досяг наступних результатів у дотриманні ековідповідального виробництва:

  • ✔ 45% паковання усіх наших продуктів придатне до повторного перероблення;
  • ✔ понад 50% переробленого пластику використано у виробництві паковання;
  • ✔ усі флакони вироблено з переробленого пластику;
  • ✔ усі тюбики містять перероблений пластик (незабаром середній вміст переробленого пластику у такому пакованні становитиме 23%);
  • ✔ економія 120 тонн первинного пластику на рік.

*У порівнянні з упаковкою гелю для душу 400 мл та шампуню 300 мл.

**Окрім пластику для кришок, етикеток, дозаторів та флаконів рідини для зняття лаку. Бренд продовжує досліджувати можливості використання переробленого пластику для цих елементів упаковки.

***FSC (Forest Stewardship Council, Лісова опікунська рада) — міжнародна некомерційна організація, яка встановлює стандарти для відповідального лісового господарства.

****Джерело: Kantar Worldpanel. Дані серед жінок-покупців за весь період 2022 року. № 1 за кількісним та вартісним вираженням у категорії персональних засобів догляду: для обличчя, тіла, волосся, гігієни, макіяжу, парфумерії, засобів для дітей, сонцезахисних продуктів, засобів для укладання волосся та для зняття лаку для нігтів.

Поділитись

Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.