ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Назад

Секрети створення ароматів Yves Rocher

Сьогодні беремо інтерв'ю у Капусіна, керівник відділу маркетингу парфумерії в Yves Rocher, який розповість про нову колекцію ароматів та познайомить нас із секретами їх виробництва!

Хто розробляє та створює аромати?

При створенні ароматів ми співпрацюємо з парфумерними Домами. До створення нової колекції ароматів долучався парфумерний дім Firmenich. Розробкою концепції займалась маркетингова команда Yves Rocher, яка координує всі етапи та ставить завдання учасникам процесу:
- парфумерному дому - щодо створення парфумерної композиції та втілення у життя затвердженої фінальної версії аромату;
- креативному агентству - щодо розробки дизайну флакона та упаковки;
- команді Досліджень та Інновацій Yves Rocher - щодо розробки формули;
- штатним командам Yves Rocher - щодо технічних процесів та процесу виробництва аромату.

Створення цієї Колекції - справжня колективна робота, в якій були задіяні масштабні внутрішні ресурси компанії. Це й експерти зі створення парфумерії, фахівці з безпеки продукції, нормативно-правові та юридичні служби, а також відділи роздрібних продажів, маркетингу та комунікацій.

 

Які ключові етапи створення аромату?

Існує чотири основних етапи.

  • 1 етап. Постановка завдань парфумерному дому
    Це фундаментальний етап, каркас, який готує та здійснює маркетингова команда: вона визначає тип аромату, ольфактивну групу, цільову аудиторію, концепцію (історію, яка стоїть за ароматом)... Від нього залежить подальший перебіг всього проекту!

    Отримання від парфумерного дому перших креативних ідей та варіантів на основі поставлених відділом маркетингу завдань.
    Зазвичай, для «класичного» проекту пропонується десяток таких ідей. Наприклад, для Колекції Моноароматів нам довелося розглянути 50 варіантів, з яких було обрано 3 або 4.

    Розробка парфумерної композиції за рік до виробництва аромату
    Маркетингова команда, команда парфумерної лабораторії та парфумерний дім щотижня проводять зустрічі, на яких обговорюються ноти майбутнього аромату, аби зробити його максимально привабливим, надати йому індивідуальності та характеру, використовуючи натуральні інгредієнти. Під час цих зустрічей ми оцінюємо розробки парфумерів, спочатку на блоттерах, потім на шкірі, довго вивчаючи створюваний аромат. Зокрема, ми обговорюємо, яку натуральну сировину можна використовувати для кожної ноти, як збільшити кількість натуральних компонентів, та чи отримуємо ми їх з контрольованих джерел.

    Тестування аромату в фокус-групах
    Коли ноти аромату задовольняють наші завдання та цілі, ми тестуємо їх на споживчій панелі (у фокус-групах). Це дозволяє внести необхідні корективи та обрати варіанти, найбільш відповідні концепції аромату та історії, яку він «розповідає».

В Природі немає стереотипів, немає ідеалів для наслідування, немає одноманітності. Вона - наше натхнення.

Скільки часу потрібно від створення аромату до випуску колекції?

У середньому, від моменту ідеї створення аромату до його випуску на ринок минає 2 роки. Аби створити Колекцію, нам знадобилося 3 роки інтенсивної роботи та повної віддачі!

Що нас надихає?

Ми в Yves Rocher надихаємося Природою. В Природі немає стереотипів, немає ідеалів для наслідування, немає одноманітності. Природа - це не що інше, як відчуття та емоції.

Саме тому вона є «відправною точкою» наших ароматів.

Поговоримо про Колекцію

Що пов'язує аромати Колекції між собою? Чому це «Колекція»?

Ми створили Колекцію ароматів, натхнених Природою. Ці аромати пов'язані із відчуттями, вони передають різні позитивні емоції. Який обрати - залежить від настрою!

Аби знизити вплив на навколишнє середовище, ми розробили екологічну упаковку: кришка туалетної води виготовлена з переробленого пластику, а флакон і картонна коробка підлягають вторинній переробці.

До того ж, ми відмовилися від всього зайвого: наші формули більше не містять барвників та бутилгідрокситолуолу, який потенційно може негативно впливати на ендокринну систему.

 

Чому було вирішено оновити гаму Моноароматів?

Гама Matin au Jardin набула нового вигляду, а Туалетна Вода стала ще більш натуральною та ековідповідальною! Більше натуральних інгредієнтів у формулах, ніяких барвників та бутилгідрокситолуолу, екологічна упаковка ... При цьому збереглися оригінальні аромати. Наші клієнтки знову будуть отримувати задоволення від своєї улюбленої туалетної води, але в оновленій, екологічної версії.  

Ви не хвилюєтесь, що клієнтки можуть розчаруватися, не знайшовши на полицях аромат, яким вони користувалися?

Аромати, які знімаються з продажу, можна буде в останній раз придбати за вигідною ціною. Потім їм на зміну прийдуть новинки! Ми впевнені, що нова колекція Моноароматів стане приємним сюрпризом для наших клієнток: більш натуральна, більш яскрава, але з тією ж вираженою індивідуальністю. Сподіваємося, вона принесе їм ще більше задоволення!

 

Ви можете поділитися цікавими фактами, пов'язаними із новими колекціями Моноароматів та Авторських Ароматів La Collection?

Спочатку, Колекція Авторських Ароматів La Collection мала складатися з 12 ароматів. У 2019 було випущено 9 перших, які вже представлені в Україні. Тож скоро на вас чекають нові приємні сюрпризи!

А яка Туалетна або Парфумована Вода є Вашим фаворитом?

Коли мені хочеться затишку та умиротворення, я обираю Matin Blanc. Nouveau Genre - мій улюблений аромат «на вихід», він надає мені впевненості! Також мені дуже подобається Sel d'Azur. До речі, він чудово звучить і на чоловіках!

У нашій команді багато хто, як і я, полюбили Cuir de Nuit. Його розкішний шлейф справляє враження на оточуючих, я завжди отримую компліменти, коли користуюсь цим ароматом.


Та ж туалетна вода, але в оновленій, екологічній версії

Декілька порад нашим читачкам

Як збільшити стійкість аромату, аби він тішив вас упродовж дня?

Не розтирайте шию та зап'ястки після нанесення аромату! Ця поширена звичка призводить до «руйнування» його молекул. Дайте аромату висохнути на шкірі природним шляхом!

Як правильно зберігати парфумерію? Та як довго?

Парфумерію рекомендується зберігати при кімнатній температурі у захищеному від попадання прямого світла місці.

А що робите ви, аби повернення до роботи після відпустки було приємним? Поділіться порадами в коментарях!

Поділитись

Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.