ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Назад

2020 рік – революція в переробці пластику!

Бренд Yves Rocher ніколи не сприймав красу, як щось легковажне. Краса є важливою складовою життя жінок і чоловіків, тому ми робимо все, аби вона була усвідомленою, вдумливою та ековідповідальною.

За 5 років до появи Європейської директиви

Згідно з Європейською директивою, починаючи з 2025 року всі пластикові пляшки та флакони повинні містити не менше 30% переробленого пластику. За 5 років до цього терміну Yves Rocher взяв на себе зобов'язання з жовтня 2020 роки використовувати для своєї продукції флакони*, що виготовлені зі 100% переробленого ПЕТ* та підлягають вторинній переробці, таким чином роблячи свій внесок в збереження екології та чистоти навколишнього середовища.

«Правила дуже суворі», - пояснює наш відділ досліджень та розробок. «Безпека споживачів дуже важлива для нас. Як тільки у 2007 році в Європі було авторизовано використання переробленого ПЕТ, ми взяли курс на його розвиток. Залишаючись соціально та екологічно відповідальною компанією впродовж 60 років, ми прийняли рішення втілити цю ініціативу в життя».
*із жовтня 2020 року 100% флаконів для продукції, що випускається на наших фабриках, виготовляється зі 100% переробленого та придатного для вторинної переробки поліетилентерефталату (ПЕТ).

НІ виробничим відходам, ТАК їх переробці

ЩЕ БІЛЬШ екологічна упаковка

Нові флакони підвищать екологічний рейтинг нашої гами по догляду за волоссям. Продукція в оновленій упаковці вже скоро з'явиться у продажу, і ви її точно не пропустите! Вона виділятиметься на тлі інших флаконів та відрізнятиметься сіруватим відтінком, але стане «зеленішою»!
Компанія Yves Rocher пишається тим, що веде соціально та екологічно відповідальну діяльність, дотримуючись принципів сталого розвитку, і хоче розділити цю гордість з вами. Ми не зупиняємося на досягнутому, ми знаємо: потрібно робити більше аби ставати краще.

В основі нашого бізнесу - екоконцепція та орієнтованість на результат

Yves Rocher виробляє майже 135 мільйонів флаконів на рік. За прогнозом продажів 2020 року, нова екологічна упаковка дозволить компанії відмовитися від використання близько 2700 тонн первинного пластику!

Ми поставили собі за мету до 2025 року скоротити кількість упаковки, виготовленої не зі 100% переробленого пластику, до мінімального рівня.
Керуючись своїми цінностями захищати та зберігати планету, бренд робить все можливе для зменшення свого впливу на навколишнє середовище. «Ми прагнемо стати не найкращою компанією в світі, а найкращою компанією для світу». Ці слова пана Бріса Роше, голови ради директорів та генерального директора Yves Rocher, найбільш ємко відображають ДНК бренду та його соціальну позицію.

Вам відомо, чому пластик є загрозоюю для навколишнього середовища?

• Кожної хвилини в світі продається 1 мільйон пластикових пляшок та використовується 5 мільярдів одноразових поліетиленових пакетів.

• В цілому половина виробів з пластику не підлягає переробці.

• Щорічно на смітник потрапляє 300 мільйонів тонн пластикових відходів, що дорівнює вазі майже всього населення планети.

• За оцінками деяких дослідників, з початку 1950-х років було вироблено понад 8,3 мільярда тонн пластику. Приблизно 60% цього пластику потрапило на звалища або в довкілля.

Ваш внесок в екологію!

Подумайте про наступне: кожного разу, викидаючи відходи в жовті баки, ви даєте їм друге життя: саме цей матеріал ми використовуємо для виготовлення флаконів. Дякуємо вам за свідомість, продовжуйте робити добру справу! Обираючи вироби зі 100% переробленого* ПЕТ, що підлягають вторинній переробці, ви підтримуєте сталу та ековідповідальну економіку замкнутого циклу.
Ми розраховуємо на вас, станьте частиною цього процесу!

*із жовтня 2020 року 100% флаконів для продукції, що випускається на наших фабриках, виготовляється зі 100% переробленого та придатного для вторинної переробки поліетилентерефталату (ПЕТ).

 

В авангарді сталого розвитку

Зберігаючи та розвиваючи ідейну спадщину засновника бренду, пана Іва Роше, передового, далекоглядного та революційного прибічника захисту довкілля, наша компанія давно проявляє стурбованість у питаннях екології. Скорочення використання пластику є одним з пріоритетів нашої діяльності, тому вже багато років ми приділяємо особливу увагу екологічності упаковки.

• 2006 рік: за 10 років до офіційної заборони компанія Yves Rocher прийняла безпрецедентне рішення відмовитися від пластикових пакетів в своїх магазинах.
• 2009 рік: бренд випускає продукцію в упаковці, що містить 25% переробленого ПЕТ.
• З 2010 року ми зменшили кількість пластику в упаковці майже на 20% **.
• У 2017 році ми розробили 2 запатентовані інновації: гаму концентрованих гелів для ванни та душу й концентрований шампунь у флаконах меншого розміру, що дозволило скоротити споживання бензину та енергоносіїв при транспортуванні. Тільки ці інновації сприяли зменшенню використання пластику у виробництві нашої упаковки на 195 тонн з моменту їх запуску й до травня 2020 року, а також скороченню викидів парникових газів більш ніж на 30% ***.
• 2019 рік: перезапуск гами по догляду за волоссям Yves Rocher у флаконах, які виготовлені зі 100% переробленого ПЕТ та підлягають вторинній переробці.

** У грамах пластику на літр проданого продукту.
*** У порівнянні з упаковкою гелю для ванни та душу об'ємом 400 мл або шампуню 300 мл.

 

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Вищезазначене не стосується:
• пластику для виробництва кришок, етикеток, дозаторів. Ми продовжуємо працювати над можливістю використання переробленого пластику в цих деталях упаковки.
• флаконів рідини для зняття лаку. Вони виготовлені не з ПЕТ із технічних причин (несумісність матеріалів продукту та упаковки), проте підлягають вторинній переробці. Робота над пошуком альтернативних варіантів триває.
• Різдвяної колекції 2020 року, виробництво якої було запущено до реалізації даної ініціативи (упаковка колекції містить 25% переробленого ПЕТ).

Розкажіть, якими щоденними діями ви допомагаєте збереженню навколишнього середовища!

Поділитись

Продукт додано до списку улюблених. Відкрити мої улюблені продукти.